Niepełnosprawność

“Pełnosprawni w miłości”. Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon

Niepełnosprawność ruchowa nie stanowi bariery w realizowaniu takich aspektów życia jak: relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo – to główny przekaz kampanii społecznej Fundacji Avalon pod hasłem „Pełnosprawni w miłości”, która wystartuje dokładnie 24 grudnia 2021 roku.

“Pełnosprawni w miłości” to już czwarta kampania społeczna prowadzona przez Fundację Avalon, współfinansowana ze środków PFRON, mająca na celu zmianę postrzegania niepełnosprawności. Projekt powstał z potrzeby przełamywania społecznego tabu związanego z seksualnością i rodzicielstwem OzN. Promuje ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych, wokół których narosło wiele stereotypów i uprzedzeń.

Fundacja Avalon to organizacja pozarządowa od 15 lat wspierająca w ramach licznych projektów osoby z niepełnosprawnościami (OzN) oraz przewlekle chore. Poprzez kolejną kampanię chce doprowadzić do zmiany społecznego postrzegania osób z niepełnosprawnościami ruchowymi – tym razem w zakresie budowania relacji, związków intymnych oraz zakładania rodziny. Widzowie w całej Polsce zobaczą spoty telewizyjne, kreacje na nośnikach zewnętrznych, w Internecie oraz usłyszą reklamy radiowe z udziałem trójki osób z niepełnosprawnością ruchową oraz ich bliskich.

Źródło: oprac. za obpon.pl. Zdjęcie ilustracyjne – Pixabay.

23 grudnia 2021