Wykluczenie cyfrowe

Tauron otwiera się na niepełnosprawnych i uczy bezpieczeństwa w sieci

Tauron otwiera się na nowych klientów, przystosował swoje strony dla osób z niepełnosprawnością między innymi wzrokową czy ruchową. Prowadzi też kampanię edukacyjną na temat bezpieczeństwa w sieci.

Tauron planuje do 2030 roku zostać największym sprzedawcą energii elektrycznej, pod względem klientów, w kraju. Deklaruje jednak, że nie opuści standardu obsługi klienta oraz świadczonych usług. W swoich planach zamierza skupić się na internecie. Spółka uruchomiła już wirtualny punkt obsługi klienta oraz wdrożyła standardy WCAG 2.1, oznacza to, że ich strony są przyjazne dla osób z niepełnosprawnością np. wzrokową, słuchową czy intelektualną. Dzięki temu Tauron chce otworzyć się na klientów, którzy mają problem z opuszczeniem domu i udaniem się do punktu obsługi klienta.

W ramach wdrożenia osób, które do tej pory nie korzystały aktywnie z internetu spółka rozpoczęła też działania edukacyjne w postaci przekazania praktycznych wskazówek jak rozpoznać działania cyberprzestępców i jak na nie reagować.

– Już ponad 25 000 gospodarstw domowych korzysta z superszybkiego internetu na sieci Taurona, a w zakresie obsługi klienta zakładamy dalszy wzrost popularności kanałów cyfrowych. Chcemy, aby nasi klienci czuli się bezpiecznie poruszając się online, dlatego oprócz zaawansowania technologicznego, tak ta dużą rolę przywiązujemy do edukowania – mówi Paweł Szczeszek prezes Taurona.

Źródło: biznesalert.pl. Zdjęcie ilustracyjne – fot. archiwum. 

10 października 2023