Wykluczenie społeczne

Tauron inauguruje akcję, w ramach której chce walczyć z wykluczeniem społecznym

„Włączamy życie bez barier” – to nowa akcja Taurona, której celem jest przełamanie stereotypów związanych z wykluczeniem społecznym. Firma chce budować świadomość tego problemu, który dotyka zarówno osoby z niepełnosprawnościami, jak i seniorów. W poniedziałek (5 grudnia) na profilach społecznościowych TAURONA startuje specjalny konkurs „Żyj bez barier! Jest dobra energia!”.

Kampania wpisuje się w realizowany przez markę program „Tauron bez barier”, w ramach którego realizowane są działania poprawiające dostępność do produktów i usług. Firma od lat stara się nie tylko budować świadomość problemu, ale też realnie usuwać bariery – komunikacyjne, architektoniczne czy cyfrowe.

– Energia elektryczna jest podstawowym medium współczesnego świata. Bez dostępu do niej trudno jest wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie, zmieniamy rozwiązania i procesy obsługowe tak, aby były dostępne dla wszystkich – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy Tauron. – Jako jedyna grupa energetyczna w Polsce stworzyliśmy całościowy program usuwania barier dla klientów i pracowników – dodaje prezes Taurona.

– Wysoka jakość usług jest jednym z priorytetów rozwoju Taurona, który szczególną uwagę zwraca na likwidowanie barier w punktach obsługi klienta, punktach partnerskich, czy też kanałach mobilnych: infolinii, naszych stronach i serwisach internetowych – czytamy w komunikacie prasowym.

Źródło: biznesalert.pl. Zdjęcie ilustracyjne – fot. Shutterstock.

4 grudnia 2022