Seniorzy

Sandomierz. Pomoc mobilnych urzędników 

Mieszkańcy Sandomierza, którzy mają problem z dotarciem do magistratu, mogą korzystać z pomocy urzędników w swoich domach. 1 marca została uruchomiona usługa „Mobilnego Urzędnika”.

Pracownik Urzędu Miasta w Sandomierzu dojedzie do tych osób, które nie mają możliwości załatwienia pilnej sprawy urzędowej, ze względu na poważną chorobę, niepełnosprawność czy sprawowanie opieki nad osobą niepełnosprawną. Rozwiązanie dedykowane jest także dla mieszkańców gminy Sandomierz w wieku 75+. Urzędnik dostarczy potrzebne druki, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie je, a następnie zarejestruje w urzędzie – informuje Michał Mendak, rzecznik burmistrza Sandomierza.

Katalog świadczonych usług oraz dokładne informacje na temat tego, kto może z nich skorzystać, znajdują się w regulaminie realizacji usług „Mobilnego Urzędnika”.

Informacje można uzyskać także telefonicznie pod numerem: 15 8154179 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: aleksandra.zbyradowska@um.sandomierz.pl.

Źródło: oprac. za tyna.info.pl. Zdjęcie ilustracyjne – fot. Shutterstock.

3 marca 2022